9 Temmuz 2013 Salı

Bloggerda izleyiciler gadgetı kalkmadı kiiii!

Ben de başka bloglardan görüp buradaki yazımda "Google Reader 1 Temmuz' da kapanıyormuş.Dolayısıyla artık blogları google hesabı ile izlemeye alamayacağız.Bu durumda Bloglovin imdadımıza yetişecekmiş.Bloglovine üye olup artık blogları buradan izlemeye alacak, ve blogumuzu da bloglovin hesabıyla izlemeye alacaklarmış." diye yazmıştım..

Bu arada iki haftalık bir tatile çıktım dolayısıyla pek de haşır neşir olamadım sosyal medya ile..

Döndüğümde bir de göreyim blogumda ve bloglarda izleyiciler gadgetı aslanlar gibi durupduru..

A dostlar pekii şimdi bloglovine gerek kalmadı mı? Kalmasın da zaten eski haliyle devam edelim, bir oraya bir buraya uğraşmayalım..

Şimdi sorarım bileninize bloglovin işini es geçelim mi? Bir de blogunu bloglovine taşıyanlar vardı, gerekli midir bu? Tez elden cevap bekliyorum, beni Ramazan Ramazan fazla bekletmeseniz iyi olur:)

25 yorum:

  1. ozaman iyi ki bloglovine geçmemişim en güzeli alıştığımız izleyiciler kısmıydı zaten. Sanırım bloglovin yeni bir başlangıç diye talep artsın diye bloglar oralara üye oldu şimdi pekte gerek kalmamış gibi görünüyor

    YanıtlaSil
  2. izleyiciler kısmı veya google friend connect kalkmayacaktı zaten :) google reader kalktı yani www.google.com/reader sitesi. ben ona benzer olarak feedly programına geçtim ama genellikle bloglovin tercih edilmiş. blogspottan girerek okunan kısımda bir değişiklik yok (en azından şimdilik) sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne bileyim bloglarda kalkacak yazınca ben de atladımdı hemen:)Sevgiler..

      Sil
    2. aynen reyhane...neyse heryerden takıp edıyorum artık bende

      Sil
  3. bu arada hos geldin tatilden evet ne zamandir bende bekliyorum kalkacak diye bence birak kalsin eger sana zarari yoksa,tabii yine de sen bilirsin hayirli ramazanlar dilerim sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk.Tabii ki kalsın, hiç zararı yok hemi de:) Sevgiler..

      Sil
  4. Google Reader kullananlar Bloglovini kullanıyor ama Blogger okuma listesini kullananların şimdilik Bloglovine ihtiyacı yok bence :) Ama ne olacağını belli olmaz tabi ileride GFC gadget'ı kalkar belki, bu nedenle arada Bloglovinle de ilgilenmek lazım :)

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle hoş geldin can abla :)

    Seni beklerken yalnız bırakmayayım bende bekliyorum senlen :)

    YanıtlaSil
  6. gulumsettin beni reyhan cim ben hic onemmsemeistim valla:))

    YanıtlaSil
  7. benim bildiğim ise hemen kalkmayacağı bir fc gibi yavaş yavaş bir geçiş süreci ile kalkacağıydı.sanırım öyle de oluyor

    YanıtlaSil
  8. şu an için google friend connect hala duruyor.Sitelerine yeni eklemek isteyenler de gadget ekle bölümünden daha fazla gadget seçeneğine tıklayarak ilgili menüye ulaşabilirler.

    YanıtlaSil
  9. abla nazar değdi :(
    Şimdi giriş yaptım bloggera okuma listem yok .(

    YanıtlaSil
  10. reader kalkacak biraz bizi hazırlıyorlar bence. bloglovine dokunma kalsın ;)

    YanıtlaSil
  11. Bunlar hep reklam kokan hareketler mayk :d
    ama sanırım yavaş yavaş olacak bu süreç
    o yüzden bloglovin kalsın bi köşede :)

    YanıtlaSil
  12. Evet, ben de fark ettim.. Bloglovin yedeğimiz olsun. Tamamen kalkana kadar blogger okuma listesinden takibe devam edelim bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle yapıyoruz bakalım ne zamana kadar sürer:)

      Sil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)