14 Temmuz 2013 Pazar

Herkesin bir düşmana ihtiyacı var!

MarketingTürkiye.com'un kurucusu Günseli Özen Ocakoğlu Zaman Gazetesi'ndeki köşe yazılarının birinde Arnold Worlwide’ın başkanı Pete Favat'ın aşağıdaki sözüne yer vermişti=

“Eğer yaptığınız şey bir tepki almıyorsa o zaman hikâyesi de yoktur. En önemli şey hikâyesi olan işler yapmak. Varlığınızı sürdürmek için ise bir dirençle karşılaşmalısınız. Çünkü direnç mücadele gücünüzü artırır. Herkesin bir düşmana ihtiyacı var.” diyor Arnold Worlwide’ın başkanı Pete Favat ve ekliyor: " Büyük hikâyeler ve sosyal hareketleri harekete geçirecek, yönetecek ve sürmesini  sağlayacak bir düşman sizi sürekli canlı tutar da diyor. "

Bakınız ben de hikaye konusunda ne yazmışım burada 

Hakikaten çoğu zaman itici güç olmuyor mu düşmanlarımız? Tabii varsa:) 

2 yorum:

  1. çok doğru mesela ben..eski işyerimden bana düşman mı düşman biri yüzünden ayrılıp bu işyerime geçtiğimde üzgündüm,o kişiye nasıl kızıyordum.şu anki iş yerim izmirin en iyi ünüversite hastanelerinden ve kaç yıl oldu burada çok mutluyum.o düşmanım kuyumu kazan kişi iyi ki düşmanımmış.kendisine çok teşekkürler

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)