22 Temmuz 2013 Pazartesi

Nivea Hediyelerim


Nivea'nın bu defaki konsepti duşta vücut kremleri..Hani biz kadın kısmı afilli şeylerden hoşlanırız ya,kozmetikte de bu böyledir.İlla dış görünüşü de çekecek bizi.Bu bağlamda ben Nivea'nın ambalaj renk konseptini çok seviyorum.Gözü yormayan bilakis albeni içeren ürünleri var Nivea'nın.


Yalnız bigudilerim de çok tatlı, hazır saçlarımı uzatmaya karar vermişken hoş bir sürpriz oldu bana..

Seni seviyorum Nivea, ürünlerini kullanmak beni mutlu ediyor, teşekkürler..

10 yorum:

  1. duşta vücud kremi. vuu mantuhluuu..
    güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim seni güle güle kullan canim ♥

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın benim de merak ettiğim bir ürün...

    YanıtlaSil
  4. hediyenin her türlüsü güzeldir , nıvea bir klasık bende de , güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  5. Ambalaj süper duşta vücut kremi de akıllıca duştan sonra hep üşenirim kuru cildime krem sürmeye. Sağlıkla kullan canom.

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)