18 Temmuz 2013 Perşembe

Foto albümümden 3-5 paylaşım


Yavrumun foto çekinmek istemediğini artık sen de öğrendin daha önceki yazılarımdan dimi okurcum:)?

Yakışıklımın tshirtü Özdilek Kocaeli Mağazasından.Yolunuz düşerse mutlaka uğrayın derim, üst kattaki giyim mağazası ve alttaki outlet mağazasından zaman zaman alışveriş yaparım ben, ayrıca Özdilek Marketi de çok severim, cevizli ekmeğini almadan geçmem, tavsiyemdir.Bak şimdi Ramazan Ramazan nasıl da canım çekti.Koyu renkler tatlıma çok yakışıyor.Şortu ise LCW


Mado'nun tiramisusunu tek geçerim demiştim değil mi?


Mado'nun Türk kahvesini de çok övmüşlerdi, aldık rahat ettik, ama henüz içemedik daha:) Damla sakızlısını da aldık merakıma yenilerek, bakalım güzelmiler?:)


Her sabah işe giderken servis beklediğim durakta çöpcü amca o gün bu notu astı.İnsan olan atmazsa kim atıyor nan bu çöpleri ha ha?


Gördüğünüz gibi çöp atılan yer de burası, o değil de çiçeklere zarar diyor çöpcü amca..Yazık, atmayın nan.


Bak topladı çöpleri atıyor çöpçü amca,tam karşıda çöp uzayda değil yani çöpü buraya değil de çiçeğin olduğu yere atanlar kör kanımca..


Çikiletaaaaaa


Yeni açılan bir kafeyi denetleyelim dedikdi, iyi, fena değil:) Biz kocam uzakta olduğu için evlenirken ev alışverişini hep kayınvalidemlerle yaptık.Şimdi perde bakardık, kayınpeder bana sorardı:

-Kızım nasıl bu beğendin mi?
-İyi, fena değil!
-İyi tamam da sonradan gelen fena değil işi bozuyor:)

O sıra o kadar çok kullanırdım ki aşağı "iyi- fena değil" yukarı "iyi- fena değil" bu benim balık kararsızlığımdı:)


İşyerinde odama bir gelirim, bu uykucu şirin beni bekler, bana kurabiye getirmiş hemi de..


Pakette benim en sevdiklerim var elmalı kurabiye ama ben onlara elmalı ponçik diye takılmayı seviyorum.


Gülümsedim gebertilmekten sıyırdım:)

Arkadaşım notu iliştirince oda arkadaşı kıskanmış o da hemen kendini notunu iliştirmiş, canlarım benim:)


Üstte not iliştirdi dediğim arkadaşımızın doğum gününü es geçmek olmazdı, pastasını aldık, bir güzel iyi ki doğdun dedik.


Doğum gününe çeşit olsun diye baskıyla bir arkadaşa elmalı kurabiye yaptırdık, çok güzel olmuştu, üşenmemiş, minnak minnak da sarmış beceriklim..


Burbery bu atlı broşu istiyorum, lütfennnnnnnn..


Ve bu saati de istiyorum, kısa süre içerisinde o kadar çok saatim oldu ki ama ben bunu da istiyorumm..


Ben bu tabloyu nerede çektimdi yahu?Bileniniz varsa beri gelsin.Sanırım paha biçilemeyen olması çekti beni.Gıcır gıcır tablo işte..



Samsun tatili öncesi yavrucaklara İzmit Outlet Center Nike mağazasından bu cicileri aldık..Şu küçüğün ayaklarının tatlılığına bak Yarabbim, maşallah, maşallah:) Büyük de artık kocca bir delikanlı oldu.


Ah be arkadaşım bu kirazları şimdi getirecektin ki ama iftara:)


Bunlar da benim işyerinde vazgeçilmez aperatiflerim...

Ramazan Ramazan iştahınızı kabartacak görseller paylaştım ama ben de siz gibiyim.Neyse neyse akşama ne kaldı ki şurda..Görseller Ramazandan önce çekildiydi..

18 yorum:

  1. Mado'da tiramisu demek... Neden hep dondurma olsun ki, denemeliyim :)

    YanıtlaSil
  2. Yalnız bu vazgeçilmez aperatifler çok kilo aldırır :( Vazgeçsek mi ne? Ben yiyip de belli etmeyenlerden değilim yani, dikkat etmeye çalışıyorum o yüzden :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kilo aldırıyor, vaz da geçemiyorum, offfff

      Sil
  3. Yorumlarina cok güldüm ne güzelde yazmisin ama onlar ne öyle canim cekti vallahh:))
    sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merci:) Güldürebildimse ne mutlu bana..Canımız her daim çekiyor..Sevgiler..

      Sil
  4. Seninle aynı görüşteyim fakat herkes üzerine düşeni yapsaydı.....Yazılarını ve Bloğunuzu beğenerek takip ediyorum.Blogda yeniyim.
    Sizi de benim bloğuma mutlaka beklerim.
    http://lezzettaneleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mesele üzerine düşeni yapmamak..Çok teşekkür ederim, beğeninize mazhar olmak ne güzel..

      Sil
  5. evet ya dayanamayıp ye sonra da al kiloları göbeklen.bir de hem yiyip hem kilo almayanlar var ya işte o zaman ağlayasım geliyor

    YanıtlaSil
  6. Aman ya ne hos seyler onlar ;)) Ben en cok brosu begendim bir cerkes ve at manyagi olarak bende istiyorum,canim ne kaarmis o ;)) bu eglenceli post icin tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim:) Ah bir bilsem ne kadar olduğunu? Rica ederim:)

      Sil
  7. Bence en güzel tramisu benim yaptığım:)
    İddialı olduğum tek tatlı;)

    YanıtlaSil
  8. :) neler biriktirmişsin sayende Ramazanda blog okumaya tövbe edeceğim bu kadar da olmaz ki ;) Bir de o broş... Neler yapıyorsun bana cano? :}

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)