20 Temmuz 2013 Cumartesi

Bursa'nın minnak kütüphanelerini ısırırım ben


Haber şöyle okurcum=

Bursa Valiliği ve Osmangazi Kaymakamlığı tarafından gerçekleştirilen proje ile kentin en işlek yerlerine konulan mini kütüphanelerle vatandaşların daha fazla kitap okumasının sağlanması amaçlanıyor. 50-60 kitaplık mini kütüphanelerden isteyen herkes yararlanabilecek. Okuduğu kitabı yerine koyup yenisini alabilecek. İsteyenler buraya evindeki kitabı bırakarak başkasının da istifadesine sunacak. Proje kapsamında Heykel, Kent Meydanı, Tophane, Altıparmak ve metro istasyonları gibi şehrin belli yerlerine ilk etapta 25 mini kütüphane konuldu. İlgi doğrultusunda bu kütüphanelerden daha sonra okul, büyük fabrika, iş merkezi ve hastanelere de yerleştirilecek. Kent Meydanı'nda yapılan tanıtım toplantısında konuşan Vali Şahabettin Harput, vatandaşlardan iyi niyetli bir şekilde bu kütüphanelerden yararlanmalarını istedi. Toplumda okuma konusunda büyük bir eksiklik olduğunu belirten Vali Harput, “Halkımızın okumasını ve kitabı teşvik etme adına bu kampanyayı Bursa'da başlatıyoruz. İlk defa Osmangazi ilçesinde başlattığımız bu proje ile 25 noktaya mini kütüphanelerden koyuyoruz.” dedi.


Vatandaşların bu kitaplardan ücretsiz yararlanabileceğini aktaran Harput, şunları söyledi: “Ama bu kitaplar bizim tarafımızdan sürekli yenilecek ve denetlenecek. Milli Eğitimi Müdürlüğümüzün kontrolünde uygun olmayan yanlış kitapların buraya girmemesi için sürekli kontrol edilecek.”

Not=Buradan alıntıdır.

Ay ben bu projeye bayıldım,bayıldımmm.Lütfen kimse suistimal etmesin ey Bursa halkı, aldığınız kitabı okuyup yerine koyunuz emi.

Hele hastanelere de bu mini kütüphanelerden konulması ne bilim mest etti beni.Zira hastanede dr. sırası beklerken boş boş oturan insanlar hep canımı sıkmıştır.Benim hep çantamda kitap olduğu için en azından canımı sıkmıyorum kendimin.

Sayın Kocaeli Büyükşehir Belediyesi biz de istiyoruz şehrimize böylesi bir hizmeti...

20 yorum:

  1. Merhabalar... İlginize ve içtenliğinize de ben bayıldım. Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,çok teşekkür ederim samimi düşünceleriniz için.Selamlar..

      Sil
  2. Süper görüntüsüne bile bittim

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok takdir ettim proje harika ve suistimal gibi bi sıkıntı yaşanmamış sanırım henüz, çokta duyarsız değil halkımız :)

    YanıtlaSil
  4. Ben Bursa'da yaşayan biri olarak çok sevindim böyle bir projenin hayata geçmesine.. Hele, her metro istasyonuna koyulacaksa büyük bir atılım olur. Projeyi desteklemek için en yakın zamanda gidip kitap alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap alın,fotolayın da mini kütüphanelerinizi..

      Sil
  5. cok begendim artik türkiyede de olsun yurtdisinda bunlar var ama tam her yerde degil böyle seyler benim cok hosuma gidiyor sevgiler senin yorumunuda cok begendim sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bizde de yaygınlaşır.Çok teşekkür ederim.Sevgiler.

      Sil
  6. çok süper bir proje, uygulayanları tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  7. Harika bir fikir bütün illere yayılmasını diliyorum. Özellikle hastanelere yapılmalı haklısın canom.

    YanıtlaSil
  8. Bir bursalı olarak henüz bu kütüphanelere rastlamasamda mini kütüphane fikri özellikle metro, otobüs, hastane gibi beklemeli alanların yoğun olduğu yerlere konulması çok hoş. umarım gereksiz suistismallere uğramaz ve proje amacına ulaşır. Görür görmez fotoğraflayacağım :)

    YanıtlaSil
  9. Aaa çok şaşırdım gerçekten, 1 yıldır Bursa'dayız o yüzden rastlayamadım ama ne güzel bi fikir.

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)