15 Temmuz 2013 Pazartesi

El koyun sayarken düz atlatır, ben ters



Bu aralar uyku problemlerim yine depreşti.Hep derim en iyi komşu senden önce yatandır diye:) Zaten zor uykuya dalarım ben bir de üst komşu gürültü yapınca gel de uyu.

Hani uykuya dalmak için klişeleşmiş koyun sayma operasyonu vardır ya ona sarayım dedim iki gündür.Sarmaz olaydım.Normalde koyunlar çiti düz atlar değil mi? Ben uyumak için koyun sayarken tersten atlatıyorum koyunları.Eee bu da her koyunun harcı olmuyor tabii.Uğraş dur ondan sonra, şimdi atlama işini sıradaki koyun beceremeyince bir sonraki koyun bana mel mel bakıyor, arkadaş atla işte yok illa sıra sende diyeceksin.Bunlarla uğraşıp dururken sinirleri bozuluyor insanın haliyle uyuyacağı varsa da uyuyamıyor.Saydığın sayıyı da unutuyorsun, sil baştan sil baştan nereye kadar...

Şimdi uykusuz uykusuz duruyorum işyerinde..Allahdan kafam basıyor da işleri hale yola koyabiliyorum..

18 yorum:

  1. sıcaklardan kimseyi uyku tutmuyor ki bende de var aynısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama aşırı sıcak yok bu aralar, en azından esiyor:)

      Sil
  2. ;)) cok guldum canim benim sen koyun saymayi birak kulaklara pamuk tika bide oyle dene koyun olayi zamanla icinden cikilmaz bi hal aliyo;)))

    YanıtlaSil
  3. Uykusuzluk yetmiyormuş gibi bir de koyunlarla uğraş! :) Beceriksiz koyunlar :)

    YanıtlaSil
  4. Bu bir kaç gündür geceleri serin ama bende de durum aynı inan. Anlamadım gitti :)
    Sanırım biz uykuyu seviyoruz ama uyku bizi sevmiyor :)

    YanıtlaSil
  5. koyun saymak basa bella,bende bir kac kez yaptim uykumu mahvetti en iyisi saymamak sevgiler♥

    YanıtlaSil
  6. aynı durum bende de var, çok bedbahtım :( gece 2 ye kadar uyudum uyuyacam çabası, sonra baktım olmuyo kalkıyım bari sahur yapayım derken yiyince belki ağırlık çöker de uykum gelir diye sevinirken, yatağa girdiğim anda gözlerin fal taşı gibi açılması bir oluyor :( neden böyle oluyo ki ? yaklaşık 4 gündür 2 saatlik uykuyla ayaktayım azizim :( Allah yardımcımız olsun ne yapalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offff benim şu an gözlerim cayır cayır yanıyor uyku diye, ne olacak bizim halimiz?

      Sil
  7. Sevgili Reyhan, Tanrı aşkına koyun sayma ne olurrrrr:))) Başka bir şey say. Mesela, keçi, inek, at ama lütfen koyun sayma! Bak zaten ters atlıyorlarmış:)Bu arada melisa çayı, ılık süt ve bir kaşık bal iyi çözümdür. Bilgine. Sevgiler kucak dolusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki:)Çok tşk. ederim gülümsettin beni..Sevgiler...

      Sil
  8. :( uykusuzluk çıldırtıcı ama kafanı meşgul eden bir şeyler olmalı seni uykudan alıkoyan değil mi? :(
    en azından benim uykusuzluğumun sebebi öyle :)

    YanıtlaSil
  9. :) sen çok yaşa canom. En azından uyurken kafanı meşgul etmemeye çalış. İnşallah en kısa zamanda uykun düzene girer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep birlikte inşallah cnm.İşte o zor.Daha iyi gibi bu ara.

      Sil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)