8 Ocak 2011 Cumartesi

Atmalardayım

Dün bir olaya sinir oldum..

Bugün ise o çekmece senin bu çekmece benim karıştırıyorum karıştırıyorum, atıyorum fuzuli bulduklarımı..

Attıkça rahatlıyorum..Attıkça rahatlıyorum..

Arada bir de kendimi fırçalıyorum..

"Yuh artık kızım yaa, bunu ne için sakladın ki? " diyorum..

Hane halkı tırsmış durumda, acep bizi de mi atarkisinden bakış fırlatıyorlar boyuna..Artık nasıl bir  YAKLAŞANI ATARIM kompozisyonu çizdimse..

Akşama doğru epey rahatladım, tabii atma boyutunu çekmece dışına da taşıyarak..Artık Allah ne verdiyse en detoksundan...Dolaplardan ayakkabılar, çantalar, kazaklar, yallahhhh çöpün kenarına poşetlerle..Kenarına zira ihtiyacı olan alıyor..



Minik Metem ben böyle söylene söylene en sinirli halimle dört dönerken evde nasıl da bakıyordu o buğulu gözlerle..Gözlerine dikkat ettim bir ara, şükrettim..İyi ki doğurmuşum bu gözlerin sahibini dedim..Sarıldım, öptüm, öptüm,öptüm..Daha bir rahatladımm..

Ohhhh be dünya varmış..

İclal' im Aydın' ım da yazmıştı bir ara..Çekmecelerden atacak şeyleri ayıklamanın kendini rahatlattığını, deneyin derim size de..

Bu işin bendeki püf noktası şudur hocam=Atacak şeylerin yanında bir de buğulu gözlü bir çocuk olacak ki öpmelik, nur' un ala nur olsun:)..(Acaba doğursam mı diyenlere mesajımdır:)

8 yorum:

  1. Nasıl bir mesajdır öyle:)))Hiç doğurmak gibi bir niyetim yok zaten:))Allah'ım o buğulu gözlerin sahibine hayırla huzurla dolu kocaman bir ömür versin...41 bin kere maaşAllah...

    YanıtlaSil
  2. en çok o buğulu gözler rahatlatıyor galiba sıcacık çocuk kokusuyla
    arada bir resmen delirip ben de yapıyorum normal zamanda kıyamadığım aman belki lazım olur dursun dediklerimi pat pat, şakır şukur atıveriyorum : )

    YanıtlaSil
  3. Reyhancım ben senin yazılarına gülmeye alıştım ama ağlayacağım geldi şimdi :(( yavvv bende bebek istiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 5 ay daha bekliyemiyecem doktorcummmm

    YanıtlaSil
  4. hah ver gazı ver aman ev ahalisini atma annem :))

    YanıtlaSil
  5. allah bağışlasın bebişini sana.
    ve isteyenlere versin,en hayırlısını :)

    YanıtlaSil

  6. zeynep,yok demek:)Amin amin.

    mine,buğulu gözler çok rahatlatıyor çokk.Biz bayanlar garibiz çokkk:)

    senemcabuk,bazen ağlatıyorum demek, kıyama sana hiç..5 ay hemen geçer merak etme sen.

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ, sana gaz mı işler be hacı:)Atmadım atmadım sağlamdalar..

    pembe fiyonk, sağol amin canım,evet isteyene hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  7. sizi tesadüf eseri buldum derken hiç bir şeyin tesadüf olmadığını söylediklerini hatırladım desem?.. inanılmaz eğlenceli, hareketli ve bir o kadar da duygulu yüklü yazılarınız..bu da bende, sizin enerji dolu ve bir o kadar da duyarlı olduğunuz izlenimi yaratıyor sizi tanımıyor olmama rağmen..durmak yok yola devam diyesim var son söz olarak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk. ederim,beni ne güzel anlamışsınız,çok yaşayın emi?

      Sil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)