18 Ocak 2011 Salı

Çikolatasepeti' nden Mild Madlen kazanan şanslı

Şartları yerine getiren 85 kişi üzerinden Random.org' la çekilişi yaptım.İşte sonuç=


85. kişi Pretemagna tebrik ederim, en kısa sürede adresini bekliyorum.


açelya yılmaz (pretemagna) dedi ki...

canım zaten izleyicinim facebook grubunada açelya yılmaz olarak üyeyim,kampanyayı duyurdum;
http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=1605471239
sevgiler..
açelya yılmaz
pretemagna@gmail.com


Bir başka hediye kampanyasında görüşmek üzere siz sağ ben selamet diyerekten ÇİKOLATA TADINDA BİR HAYATINIZ OLSUN EFENDİM..

8 yorum:

  1. Tebrik ederim kazana arkadaşı :)

    YanıtlaSil
  2. aaa son dakika katılmıştım,hiç beklemiyordum doğrusu :)) teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. ablacım, böyle güzel bir etkinliğe ev sahipliği yaptığın için tebrik ederim. Kazananında ağzı tatlansın inş.

    YanıtlaSil
  5. afiyet olsun açelya ,tebrik ederim..

    YanıtlaSil

  6. Tebrikler Açelya, teşekkürler arkadaşlar tebrik nezaketinize.

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)