5 Ocak 2011 Çarşamba

Vintage yatak satıyorum



 Prof. Dr. Erkan Topuz "Bebeğiniz için ikinci el yatak tercih edin demiş."Çocuğun yatağı cilalanıyor, bu da kanserojen. Amerikan halkı bu riski ortadan kaldırmak için ilginç bir yöntem benimsemiş. Amerika’da bilinçli ebeveynler çocuklarına ikinci el yatak alıyorlar. Böylece mobilyanın bütün zararlı kimyasalları uçmuş oluyor." diye de devam etmiş burada..

Ben de buradan yola çıkarak yatağımı satıyorum.

Şimdi benim yatak vintage midir? Baktığın zaman Vintage mutlaka bir döneme ait olmalı denildiğine göre, benim yatak da 1999 Gölcük depremi dönemine ait..Hatta deprem gecesi o yataktan sağ çıkacağımı hiç düşünmemiştim ben..Ama bak şükür halen hayattayım, yatağın bu boyutu da var, uğurlu kendileriii..

Hem bu yatakla bir taşla iki , hatta 4 kuş vurabilirsiniz. Hata vurduğunuz kuş sayısı dördü rahat aşar bile..Zira yatak çok büyük.Hem tüm çocukları aynı odada yatırarak, diğer odalarınız kirlenmez, hemi de ısıtma problemini kısa yoldan çözmüş olursunuz, hemi de çocukların cümlesi birden tek çatı altında toplanmış olur, yorulmazsınız.

Kaça mı satıyorum, bilmem daha önce hiç yatak satmadım.O zaman müzayede yoluna gidelim.

Müzayedeyi başlatıyorum.

Siz düzgün giyimli beyefendi, açılış fiyatını vermeye ne dersiniz?

Ya da siz fiyakalı hanımefendi?

Laf aramızda ben eskiden müzayedeci olmak ister idim..

Şöyle afillisinden SATIYORUMMMMM, SATTTTIIIIMMM diye tokmağımı masaya vurmak hoş gelirdi bana....

Bu arada Sayın Profesörün söylemi hakkında bir araştırma yapamadım daha..Ama 2. el yatakların da hijyen problemleri yok değildir kanımca.Altına kaçıran olabülü, bulaşıcı hastalığı olan olabülü..Bilemiyorum yaniii..

Ama benim yatağın öyle problemleri yok en VİNTAGE' indennnnnn..

Takdir sizin:)


Nottur=Yatağı sattığım falan yok, esprisine yazdım yazıyı:) Yatağı elden çıkaracağım tabiki de, bir ihtiyaç sahibine vererek..Söylemesi ayıp kendime de yenisini alazammmm...



14 yorum:

  1. bildiğim kadarıyla yatak derken kast edilen yatak odası mobilyası, çünkü boya maddeleri, cilalar kansorejen. Kesinlikle çok mantıklı ama biz de ne ikinci el yatak satan yerler var ne de bebeklerine bunları alacak ebeveynler. Ben şahsen anne olduğumda bunları bilmemem rağmen hiç ikinci el arayışına girmedim bile ama şimdi bebek hevesim geçti ya kesinlikle ikinci el tercih ederim.

    YanıtlaSil
  2. :D ahhahahahaha çok yaşa sen e mi? Nerden aklına gelir de yazarsın bunları delü kadınım benim :) Şimdi kendi yatağını vintage diye satıyon madem sen nerde yatıcan? Bi de onu yaz hele :D hangi vintage yatağı gözüne kestirdin?

    YanıtlaSil
  3. Valla aşkım evlenirken sırtım sakat skolyoz var diye ortopedik almıştım ben yatak çok önemli cidden hastaysanız yada uyku sorununuz varsa. Haydi bakalım kolay gele mucx.

    YanıtlaSil
  4. bilgi süper yatağını kısa sürede satman dileğimle : )

    YanıtlaSil
  5. Yeşom sanırım Edinin yatağa göz koymuş:) Diyli miyli güzel yatak baabında ve ortapedik diyerekten onun yatağı sahiplenmesi an meselesi:d

    YanıtlaSil
  6. Nadire'm kesin öyledir yine de cevap bekliyorum bakalım :)

    YanıtlaSil
  7. Heehe yok NadisiM simdi burada Reyhan bacim olayin ince yonunden dalmis ya kaleme alisi yani ben olaya saglik babiinda dalayim didim. Hani ilk defa civitmadan yorum yazam dediydim hahaaa :)

    YanıtlaSil
  8. önce Reyhan abla cvp versin sonra ben yeniden yorum yapcam:D:D

    YanıtlaSil

  9. Funny Me,Haklısın biz anneler bebeklerimize alamıyoruz 2. el ürün.

    YETENEK-SİZİN, dimi ama:)

    zeynep, dimi dimi ama:)

    Yeşim,birlikte yaşalım çok,ah aklım neler neler getirir daha:)Yatakı satmiyem, ama birine verip yeni yatak alazammmmm

    ŞANSLI,hayırlısı

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ,bak iyi dedin kafamda 40 şeyle uyuyamıyorum rahat, ne hoş olur kafamı sıfırlarsa bir yatak:)

    mine,yenisini kısa sürede almam dileğiyle:)

    YETENEK-SİZİN,Bir Stil insanının yatağı da olur tabii, belki stil bulaşır ucunndan accık

    Yeşim, niyetim yoktu, şeyin aklına şeyi sokanım:)

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ,Yani yaniiii:)

    YETENEK-SİZİN,buyur yavrum söz sende

    YanıtlaSil
  10. hahah sonunda yeni yatak alazaam demiş hatta şu an uyuyor Nadiş tosura tosura bende cheese cake yaptımdı ayıptır demesi yalandım yatcem öperim kuzularımı

    YanıtlaSil

  11. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ,alazam alazam.Çiz kekini yerim senin

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)