1 Ocak 2011 Cumartesi

Daha karpuz keseceğdik 2010' cum



Sanırsın arkandan atlı koşturdu.

Bir baktım geldin, bir baktım gittin..

Ama ne iyi geldin..

2010 Balık yılı dediler..

İnanmadım başta..

Ama hakketen öyle oldu..

Gerçi kapanışı kötü yaptın bana, 3 gündür hastayım, halsizim,yeni yıla yatakta soktun beni..

Yoksa kıskandın mı ha yeni yıla girmemi..

Yapacak bir şey yok dört nala hakkın rahmetine kavuşmaya koşan sendin..

Bense şimdi 2011' le hemhal olmaya çalışıyorum..

Tüm dileklerinin çat kapı sizi bulduğu bir yıl diliyorum sayın okurcan sana da..

5 yorum:

  1. Canım benim geçmiş olsun. Hain 2010 kıskandı tabi şansını. 2011 güzel başlamamış ama güzel devam etsin. Sağlık, mutluluk, huzur ve neşe dolsun. 2011 bizim yılımız olsun :)

    YanıtlaSil
  2. tüm güzellikler bu yılda seninle olsun.sevgiler cnım

    YanıtlaSil
  3. Canım benim bu yıl herşey güzel olacak kuzum, öyleymiş çok üzüldüm seni aradığımda uyuyormuşsun kuzum geçmişler olsun nice güzel senelere hep beraber mucxx

    YanıtlaSil

  4. Yeşim,sağol tatlım,evet budur kıskandı şansımı..Olsun be bebeğim bizim yılımız.

    Çalışkan Arı,beğenmene sevindim canım

    pembe fiyonk,bilmukabele, sevgiler..

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ ,hep beraber nice güzel senelere..



    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)