20 Ocak 2011 Perşembe

Ben de sporcunun zeki çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim

Mustafa Kemal Atatürk' ümüzün ben sporcunun zeki çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim.” vecizesini biliyorsunuzdur.


Yıllar önce bir Karadeniz sahil kasabasından geçerken otobüsle bir bez afiş dikkatimi çekmişti.Aynen şöyle yazıyordu=


Ben de sporcunun zeki çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim.”
                                                                 Belediye Başkanı


Bunu hiç unutmuyorum, aklıma geldikçe de gülümserim..


Hazır söylenmişi var tabiii, yeni bir söze ne gerek var dedi belli ki Sayın Başkan :)


E Madem öyle=


Ben de sporcunun zeki çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim.”



7 yorum:

  1. :)) hahay koptum walla bende severim bende:)))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba; bloguma bıraktığın zarif yorumlara gönülden teşekkür ederim..Paylaşıma katılıyorum..Sevgilerrrr....

    YanıtlaSil
  3. Aynen ciğerim, mesajına kurban. Ben DE ::))

    YanıtlaSil
  4. katılıyorum ahlaklı kısmına deyil ahlaksız spor yapamazmı :))

    YanıtlaSil
  5. Karadeniz insanın bu ince zekasına hayranım :) Nasıl da kendine pay çıkarmış sayın belediye başkanı :)

    YanıtlaSil

  6. YETENEK-SİZİN,canım benim kop kop,

    cicibebe, sen de demek yaşa..

    annemineli,sevgiler.

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( :, sensiz olmazdı zaten

    senemcabuk,yapar yapar yapmaz olur mu hiç?

    Yeşim,zekiler dimi Karadenizliler kendimden biliyorum desem:)


    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)