3 Ocak 2011 Pazartesi

Kelimeler orkestrasının şefi olsam

Hep hayalimdi kelimelerden oluşmuş bir orkestranın şefi olmak..

Tek bir el hareketimle o orkestradan harika cümleler dökülsün isterdim..

Mütemadiyen önceden kurulmamış bir cümle kurulsun isterdim..

Kelimelerle aşkımdan nice yeni yazılar peydahlansın isterdim..

Hala istiyorum..

Ah benim Balık hayalim daha neleri ister:)

Yapabileceğinden değil ya işte..

Sürekli uçsuz bucaksız bir hayal okyanusunda kulaç atar durur, kulaç atar durur..

5 yorum:

  1. döktürmüşüz yine, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Sen zaten o orkestranın şefisin tatlım. Senin kurduğun cümleleri kuran yok henüz. Büyük Şefim kelimeler huzurunda bekler sen nasıl istersen öyle dizilecekler.

    YanıtlaSil
  3. Hiç öyle düşünme sultan ben istiyorum ki, inanıyorum ki bir gün bir yerde yazar olacaksın. Senden alasını mı bulacaklar? Milliyet'e başvursana canım bir sürü blogger oralarda yazıyor yada yazar cafe'ye falan. Öperim.

    YanıtlaSil
  4. ah keşke keşke hatta o kelimelerle para kazansak -yaa bak işte idealist bir duruma tuz da biber de böyle mi ekilir : ) -

    YanıtlaSil

  5. YETENEK-SİZİN, merci tatlım

    Yeşim,öyle mi dersin beya?Hemii.Tutmayın beni, geliyorum kelimeler..

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ,aslında bunu tam olarak isteyip istemediğimi bile bilmiyorum, yazar olmak, sadece geçmişte yazamadığım günlerin acısı çıksın diyorum.Muckk

    mine,Para da gerek tabii:)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)