23 Ocak 2011 Pazar

Coco Chanel kadınmış beya




Hay bin kunduz bana..

Hey ben! Sana söylüyorum, hangi çağda yaşıyorsun sen?

İnsan bunca zaman bir googlelama  gereği duymaz mı hiç?

İşte böyle kendi kendini yuhalarsın?

Bir gazetenin kitap ekinden öğrenirsin gerçeği de böyle kalakalırsın..

Hem niye erkek olarak düşündün ki Channel' i sen?

Ne yani bir kadın böylesi bir başarı çizgisine sahip olamaz mı?

Bilmem ben sanırım bir kadını ancak bir erkek böylesi zevkle giydirir kuşandırır diye mi düşündüm acaba?Bilemiyorum..Ne kızıyorsun bacak kadar çocuğa diyeceğim ama, kazık kadar çocuğa desek daha gerçekci olacak..

Neyse oldu bir defa..

Bir kez daha sosyeteme rezil oldum..Bu durumlarda ise rezil olacak bir sosyetem olduğu için sevinsem mi üzülsem mi bikarar olurum..

Neyse ne demiş Channel

"Ben zevksizlikten anlarım"

Hayatta olsaydı beni de anlardı eminim..

Belki de "olsun çocuğum zararın neresinden dönsen kar insana" derdi..

Nur içinde yatsın rahmetli..



5 yorum:

  1. Harikasın yine kalemine sağlık :) Benim de dikkatimi çeken konudur iyi modacıların çoğunun ve bir de en iyi aşçıların erkek olması. Bu sebeple Chanel'in erkek olduğunu düşünmen normal :) Sosyeten olayım yafrummm :)

    YanıtlaSil
  2. şimdi içimden e aşkolsun ben bile biliyorum dedim : )

    YanıtlaSil

  3. Yeşim,canım sosyetem teselline hastayım..

    mine,ahahah çok tatlısın..


    YanıtlaSil
  4. Her daim böyledir ama çok haklısın ciğerim, kendini çok severim hayatını okudum ve izledim hatta bilirsin MODA GEÇER STİL KALIR slogan yapmıştım kendime öperim kuzum

    YanıtlaSil
  5. :)) Coco kadın evet hayat kadını.... ama modacı...

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)