19 Ocak 2011 Çarşamba

Ne Zor Şeymiş Yaşamak



Efendimmm FıratPlastik' in Twitterda bir yarışmasından firmanın basın sözcülüğünü de yapan Sayın Yunus ARIKAN' ın "Ne Zor Şeymiş Yaşamak" kitabını kazanmıştım.

Tabii ki sadece kitap kazanmakla bitmedi bu iş:) Kazandığım kitabın yazarı tarafından da arandım, ne hoş bir jest, teşekkürler Sayın Yunus Arıkan, teşekkürler FıratPlastik..

Yaşamanın ne zor şey olduğunu iyi bilirim, ama bu defa  Yunus Arıkan' ın kaleminden bakacağım..Kitabı okuyunca görüşlerimi buradan yazacağım.

Bu arada eski bir kitap kurdu olarak ne yazık ki yitirdiğim kitap okuma sevdamı yeniden hortlatan gözbebeğim Ojeliparmaklar Yeşim' imi müsait yerlerinden öperim..

Haaaa derseniz ki hortlatma çorbasında bizim de tuzumuz olsun diye, yolladınız da okumadık mı derim ben de :) 

7 yorum:

  1. ben okudum bu kitabı
    yaprak dökümü tadında
    okrken hep kafamda kardıalstırdım ali rıza beyle
    okuyunca belki bana hak verirsin.
    ben begendım :)

    YanıtlaSil
  2. Yerim seni yaa :) yeter ki oku ben sana hep gönderirim kitap canom :) Süper bir jest yapmış sayın yazar. Bir gün senden imzalı kitabını almak dileğiyle :) öperim müsait yerlerinden.

    YanıtlaSil
  3. Hahah delim ya neler yazmış ben de yollarım kuzum oku yeter ki öperim bir yerinden

    YanıtlaSil
  4. sayfan güzel olmuş :)) kitabı okumadım fırsatım olursa bakacağım

    YanıtlaSil

  5. KOVA KADINIYIM BEN,hımm, bir okuyalım bakalım.

    Yeşim,:)tatlım benim.imzalı kitabım, hahah nerdeeeee?

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ,Sağolasın hacı,ben seni okurum, kitap gibi.

    senemcabuk,sağol canım,yetenek-sizin sağolsun.

    YanıtlaSil
  6. istedeiğin kitap olsun ablişko, dağları devirim be önüne:P

    YanıtlaSil

  7. YETENEK-SİZİN,yaşa sen bebem

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)