22 Ocak 2011 Cumartesi

İndirimden bana bir şey bırakmamışsınız :( Döverim:)

Kabul ediyorum ben de geç kaldım canım İstanbul' a gitmek için..

Dün gidebildim ancak, Viaport yapalım dedim eşime işlerimizin arasına sıkıştırıp..

Hay gitmez olaydım..

O da ne?

İndirimlerden bana bir şey bırakmamışsınız.

Hele Mango' dan bana bıraktıklarınıza halen gülüyorum..Bedava verseniz giymem ayol ben onları..

Çok kızgınım size çokkkk...

Neee param cebimde mi kaldı? Vay be amma da düşünmüşsünüz beni..

Ahh görseydiniz beni, nasıl burnumdan soludum dün, eve gelince halen kızgınlığım geçmemiş..

Hem alışveriş yapmak isteyip de yapamayan bir kadından daha hırrrrrrrr modunda kim olabilir?

Seneye bana da bırakın biraz oldu mu? Aksi takdirde döverim:)

Bu işten benim oğlanlar şanslı çıktı, birer çift spor ayakkabıları oldu..

4 yorum:

  1. Seneye bana da bırakın biraz oldu mu? Aksi takdirde döverim:)
    :)) çok hoş bir yazıydı kalemine sağlık.normalde bile zor mangodan giyecek bulmak benim için -daha doğrusu yakıştırıp da uydurup da alıp süper giyinenlere hayretle bakıyorum.

    YanıtlaSil
  2. :)Mangoda pek bişey yoktu zaten.Bende bi tek kaban almıştım.Viaporta gitmeyi düşünüyordum.Gitmeyeyim bari.Keşke pendik pazarına uğrasaydınız,bir sürü güzel şey aldım çok uygun fiyata:)

    YanıtlaSil
  3. Komiğim benüm döversin valla korkulur senden. Canım bu kadar da alınmaz ki bir iki parça bıraksalarmış bari ;) Çook güzel bir yazı bunu ne zaman tasrladın? Anladın sen onu ;)

    YanıtlaSil

  4. balpare,beğenmene sevindim,o konuda haklısın.

    Shayna,yoktu dimi,ahh koca Pendik pazarına uğratır mı adamı:)

    Yeşim,korkuyosun demek:)He ya heç bırakmamışlar:)Beğenmene sevindim, yok bu sair zaman tasarımı

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)