13 Ocak 2011 Perşembe

PEDER ne der, KADER ne der

Fatih Sultan Mehmet, çocukluğunda biraz yaramazlık yapınca, babası olan 2. Murat Han:

-"Ne kadar yaramaz bir çocuksun, senden adam olmaz" diye çıkışır.

Orada bulunan ve velâyet sırrıyla kalp gözü açık olan Akşemseddin Hazretleri, hafifçe gülümseyerek şöyle der:

-Peder ne der, kader ne der.



Reyhane de ben buna bayıldım der..


Bir de Cümleten iyi Kaderler diler..


Haaa bir de Acep Akşemseddin Hz. Beni göreydi veletlerimin yaramazlıkları karşısında harap bitap düşerkene ne  derdikine?


-Hanım kendini harap eder, bakalım kader ne eder? mi derdi ki?


Ne ederse güzel etse bariii..



6 yorum:

  1. bende buna yürekten bir amin derim:D

    YanıtlaSil
  2. :) reyhan abla Allah sana çocuklarınla beraber huzurlu uzun ömürler versin emii

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir yazı bu canım benim. 'Peder ne der kader ne der' ne kadar doğru bi söz. Sen dertlenme kuzum senin çocuklar çok iyi yerlere gelecekler inşallah :) Başka şansları yok çünkü onların anneleri sensin :) öperim yanaklarından :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir söz :) bende aminn diyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Aminnn iyi kalplim iyi düşünenim..

    YanıtlaSil

  6. YETENEK-SİZİN,sağol tatlım.

    xcelis, amin canım

    Yeşim,öyle mi dersin:)Öperim bak.

    ChunLi Beauty,sağol tatlım.

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ,canımsın meleğim.

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)