3 Ocak 2011 Pazartesi

Görmemişin aşuresi olmuş




Görmemişin aşuresi olmuş, üçünün bir resmini çekmiş..

Hemi de aşureleri kendi yapmamış, komşusu getirmiş..

O kadar aşure severmiş ki, evdekilerin aşure sevmemesini fırsat bilip, hepsini oracıkta bitirmiş..

Bu görmemişin geçmiş yıllarda eğer herhangi bir komşusu aşure getirmezse, hazır aşure paketlerinden alıp, pişirip yediği çok olmuş da, bir defa kendisi tüm malzemeleri bir araya getirip pişirmeye niyetlenmemiş...

Tembelin önde gideni nolcekkkkk..

6 yorum:

  1. Hahhahaha böyle görmemişi severim ben. Ahh yakın olsaydık ben sana hep yapardım aşure kuzubalım :) dayanamam aşureye.

    YanıtlaSil
  2. :D afıyet olsun .. pek sevmememkle bırlıkte annemı uzmemek ııcn yıyıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Aslında cok kolay olan asure tarıfını abartıyoruz ! haşlanmış bulgur - nohut ve fasulye içine ne dilersen koy şeker ekle su ekle oldu bitti işte :) 30 dk almıyor :)

    YanıtlaSil
  4. Delim benim ya sevemedim gitti aşure ve güveç gibi içinde bir sürü şey olan yemekleri :)

    YanıtlaSil

  5. Yeşim,sev beni Yeşom.Bana aşure yap Yeşom,aşur beni Yeşom.

    ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ,offf bense ne çok seviyorum yaaa..

    Ece Nur'un Annesi "Mine",aslında haklısın, yapanlar bey kızımı?

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ,ne dersinnnnn:)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)