3 Ocak 2011 Pazartesi

Kahve Dünyası' ndan "Darüşşafaka Bardakları"


Siz de Darüşşaafaka' ya destek olmak isterseniz bu yazı ilginizi çekebilir.




Aferin Fatma Bingöl' e..Bana gelen bardağı o tasarlamış..Çok çok beğendim..


Bardağın her yönden fotosunu çektim ki tasarım daha net anlaşılsın diye..




Bardağın tutma kulpu da ayrıyeten hoşuma gitti..

Tasarlanan tüm bardaklar ise aşağıdaki fotoda yer alıyor..


Harika bir sosyal sorumluluk projesi bu..Teşekkürler Kahve Dünyası..

Kahve Dünyası' nın diğer bir sosyal sorumluluk projesi için ise bu yazıma bakabilirsiniz.




5 yorum:

  1. sayende haberim oldu gerçekten bu tür sosyal sorumluluk projelerinden haberdar olmamız çok önemli teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel amacı keşke her firma böyle yapsa canım.

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ediyorum Kahve Dünyası'nı. Harika bir proje başlatmış, bize de destek olmak düşer :) bayıldım fincanına canom.

    YanıtlaSil
  4. harıka bır proje .. Aferın kahve dunyasına ...

    YanıtlaSil

  5. Burcu Çalışkan,kesinlikle haklısın canım

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ,keşke tatlım keşke

    Yeşim,çok şeker dimi fincan..

    ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ,kesinlikle aferin

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)