29 Ocak 2011 Cumartesi

Hamza ipe gidiyor, sen iki de bir Linens diyorsun kardeşim

Dün akşam Hanımın Çiftliği dizisinde kafam bi dünya oldu yani..

Hamza' nın ipe gitmesine mi yanacan, ekranın sağ altında iki de bir çıkan Linens ürünlerine mi bakacan şaşırdım yani sevgili okurcan..

Sen de Hamza' ya mı üzülüyorsun deme şimdi, ama Hamza da çok bariz değişiklikler oldu, bin pişman gitti ipe yazık..

Cahil babanın evladı olmayaydı belki de Hamza' nın sonu çok farklı olabilirdi..

Kaderi böyleymiş..

Dizide ağladığım yerler oldu söylemekten imtina etmiyorum..

Zira artık ağlama faaliyetini hayatımın son yıllarında neredeyse sıfıra indirgeyende, bu açığı dizilerle kapatmaya çalışıyorum, yoksa unutazamm..

Allah tabii ki ağlatmasın  da iş o değil..

Eğer 40' lı yaşlardaysanız, artık ota moka ağlamayı bırakıyorsunuz..

Sadede geliyorummm..

Dizilerdeki reklamları olur olmadık yerde yayınlamayın kardeşim..

Zira şahsen ben kendim dün akşam hiç de Linens alacak psikolojiye giremedim..

Eğer bana illa da Linens aldıracaksan , psikolojimi dizideki sahnelere göre çözerek alım gücümü on ikiden vur vurabilirsen, gör o zaman Linens Linens olalı böyle alım görüyor mu?

Olay budur yani benim tarafımdan..

İmza=Reyhane , 40' a girmeye az kala yaşlanmayı o kadar da önemsemeyen..

7 yorum:

  1. Çok yerinde bir tespit bu canom. Kimse işine gereken özeni göstermiyor. Yaptım oldu diyip geçiyor. Halbuki senin dediğin gibi sanal reklamlar uygun sahnelerde gösterilse çok kişiye ulaşacak. Örneğin arabayla takip sahnesinde araba reklamı uygun olacaktır kanımca. Dediğin gibi insan yaşı ilerledikçe ancak filmlerde dizilerde ağlar oluyor. Hoş ben reklamda bile ağlayabilen bi tipim o da ayrı :)

    YanıtlaSil
  2. ::))Süper bir yazı olmuş.Çok ağlayan ben.Bende ağlamayı unuttum.Demek yaştanmış bu::))Doğrudur valla.Bu reklamlşar dizinin içinde insanın dikkatini dağıtıyor.İstemiyoruz kardeşim:(
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Koca patim, koca beyinlim :) Budur abicim bingo dedirten akıcı akılcı ve duygusal kalemine kurban. Özlemişim seni hacı!

    YanıtlaSil
  4. aynen abla bende bazı yerlerinde ağlıyorum, yerim seniii

    YanıtlaSil
  5. yaş ilerledikçe bu kdr kolay ağlamayacığımı duyduğuma sevindim valla :D

    ve ahh reklamlar.. adamı dizi izlemekten soğutan :/

    YanıtlaSil
  6. Zaten dizilerin yarisi reklam yarisi dizi olmus Tr'de benim takip ettigim bir kac tane var onlari da netten izliyorum reklamsiz :)

    YanıtlaSil
  7. Dünya sana hediye sunmaz,
    bir yaşam istiyorsan çal onu ginger ...(lou andrea salome (ÇK.)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)